ZAKUPY w ZOOPLUS - TOP FOR DOG 2020

Nie wiem ile razy w miesiącu robicie zakupu dla swoich psów, ale ja mając ich czwórkę + kot oraz biorąc pod uwagę, iż w planowaniu zakupów nie jestem najlepsza zaglądam do sklepów internetowych nawet 2-3razy w miesiącu.
Na pewno na ten fakt ma wpływ to, że praktycznie każda z suk je co innego, dodatkowo Tekiśka jest na diecie weterynaryjnej. W między czasie przypomina mi się, że przysmaki się kończą albo suplementy.
NIGDY! Nie byłam dobra w planowaniu zakupów dla nas np. na tydzień, więc sam fakt, że moje psy nie chodzą głodne, bo z nimi mi się udaje na czas wyrobić z zakupami to już jest niebywały dowód na to, że są dla mnie najważniejsze :P

We wrześniu 2020 w ramach Plebiscytu Top for Dog miałam okazję zrobić zakupy w sklepie internetowych ZOOPLUS. Otrzymałam kupon i wybrałam się na zakupy :) 


Pierwsze co zwraca moją uwagę to kolorystyka sklepu – biel i zieleń. Wierzcie lub nie, potrafię zrezygnować z zakupów w jakimś sklepie internatowym gdy jego strona wizualna mi nie odpowiada,
bo męczy mnie np. jaskrawa kolorystyka. Kolory mają wpływ na nasze decyzje zakupowe – co wiadomo nie od dziś, i powiem Wam, że zieleń w moim przypadku zdecydowanie składnia do otwarcia portfela.

W ZOOPLUS znajdziecie oczywiście produkty nie tylko dla psów, jest dział dla kotów, małych zwierząt oraz akwarystyka i ptaki.

 

 


Oczywiście standardowo w dziale przeznaczonym dla konkretnych zwierzaków znajdziecie podział na kategorie. Ale takie naprawdę mega ułatwiające zakupy, jak podział zabawek na te piszczące, pluszowe itp. Ubranka z podziałem na zimowe, przeciwdeszczowe itp. Moim zdaniem to bardzo ułatwia zakupy i zaoszczędza czas.

 

 

   




Ale ZOOPLUS poszedł o krok dalej i np., karmy podzielone są na producentów, mało tego! Jest oddzielna kategoria poświęcona karmom bezzbożowym!


Decydując się na zakup w danej kategorii dostajecie narzędzia do tego , by szybciej dotrzeć do konkretnych rzeczy / grupy rzeczy z których chcecie dokonać wyboru, dla mnie to naprawdę fajny pomysł i przede wszystkim usprawnienie procesu zakupowego.

 

    


Gdy już „wklikacie” się w dany produkt znajdziecie przy każdym szczegółowy opis wraz z opiniami konsumentów, które niejednokrotnie zawierają przesłane przez nich zdjęcia, co może pomóc w podjęciu decyzji o zakupie.
Nie bez powodu pokazuję to na przykładzie kocyka ze sztucznej skóry, ponieważ m.in. takie dwa kocyki zdecydowałam się wybrać w ramach współpracy.
Przyznaję, że nie spodziewałam się takiego produktu w sklepie zoologicznym, a z informacji od Was już wiem, że nie tylko mnie to zaskoczyło i , że nie tylko ja będę miała taki kocyk – co oczywiście jest dla mnie bardzo miłe, bo lubię polecać Wam fajne rzeczy, a do nich taki kocyk należy.

 

 


Jeżeli chodzi o koszty dostawy to od 99zł dostawa jest gratis, a koszt dostawy do 99zł możecie obliczyć korzystając z zakładki na stronie: https://www.zooplus.pl/content/shippingcosts

Zamówione przeze mnie rzeczy dotarły do mnie bardzo szybko. Paczka zapakowana bez zarzutu. Wszystko otrzymałam w stanie nie naruszony, więc pewnie teraz ciekawi Was co też zamówiłam.

Odpowiadam:
Wspomniane powyżej kocyki, które zamierzam wykorzystać jako miejsce do leżenia dla psów, jako rekwizyty do zdjęci i oczywiście jako element wystroju domu.
Cena moim zdaniem rewelacyjna – nie całe 40zł za jeden, a zobaczcie jak się prezentują!

Karmę mokrą: pakiet karm Lukullus oraz bardzo fajny pakiet 6 różnych karm na spróbowanie – nie widziałam nigdzie wcześniej takiej oferty i uważam, że to genialny pomysł. Otrzymałam 6 różnych puszek, mogłam sobie sprawdzić jak wyglądają po otwarciu, czy smakują psom i nie musiałam każdej pojedynczo wrzucać do koszyka bo powiedzmy sobie nie zrobiłabym tego, nawet bym nie wpadła na pomysł by kupować po jednej puszce, bo zwyczajnie szkoda było by mi na to czasu.
A to bach! Macie gotowy pakiecik! 

 

 

 

I to słuchajcie nie że jeden pakiet, możecie sobie wybrać. 

 

 

 

 

Oczywiście poza „zachciankami” i karmą na „spróbowanie” nie mogło zabraknąć rzeczy praktycznych – w tym wypadku kupoworki marki własnej ZOOPLUS. Troszkę z duszą na ramieniu zawsze zamawiam worki których nie znam, bo zdarzało się, że zamówiłam takie które rwały się nim kupę podniosłam…
Tutaj w podjęciu decyzji pomogły mi opinie konsumentów które przeczytałam na stronie. I ja chyba też swoją dopiszę, bo worki są z mocnego materiału i łatwo się je odrywa , więc moje wymagania spełniają.  Cieszę się, że wrzuciłam do koszyka dwa komplety 😊

 

 

 

W koszyku zakupów robionych w sklepie dla zwierzaków nie mogło oczywiście zabraknąć zabawki dla Szefowej. Tym razem zdecydowałam się na wiewiórkę. Zabawka nie jest dużą – co było dla mnie zaletą, ma dwie piszczałki i najważniejsze: spodobała się Szefowej 😊
A no i cena super: nie całe 20zł.

ZOOPLUS to nie tylko zakupy, na ich stronie znajdziecie też zakładki z przydatnymi informacjami oraz bardzo fajne inicjatywy oraz programy.

Jedną z inicjatyw jest przekazywanie 10% ze sprzedaży netto produktów marki zoolove (jak zakupione przeze mnie worki) na rzecz organizacji prozwierzęcych.
 Więcej o akcji tu: https://www.zooplus.pl/info/about/zoolove 

Przekazywanie dochodu ze sprzedaży wybranych produktów to nie jedyna forma niesienia pomocy przez ZOOPLUS. W zakładce : ZOOPLUS POMAGA https://www.zooplus.pl/info/about/zooplus_pomaga znajdziecie pozostałe INICJATYWY.

A jeżeli wybierając produkty, potrzebowali byście chwili wytchnienia przed podjęciem decyzji o zakupie kolejnego gryzaka czy milionowej zabawki to w Magazynie ZOOPLUS znajdzie ciekawe artykułu dotyczące zwierzaków. O tu: https://www.zooplus.pl/magazyn

Natomiast na dole strony pod hasłem „KORZYŚCIE” znajdziecie pozostałe programy/inicjatywy do których możecie się przyłączyć, lub tak jak np. w programie ZOOPUNKTY robiąc zakupy zdobywać punkty, które potem możecie zamieniać na premie: https://www.zooplus.pl/account/bonuspoints/products/overview

Jednym słowem robicie zakupy mając możliwość wyboru spośród wielu marek, a co za tym idzie różnorodności produktów oraz ich mnogości, macie szansę pomóc i do tego fajnie spędzić czas czytając któryś z artykułów, a zakupy docierają do Was raz-dwa.

Nie pozostaje więc nic innego jak zamawiać i cieszyć się radością naszych zwierzaków czy to z nowej karmy, zabawki czy szamponu – jak ktoś lubi kąpiele 😊 
A tak już poważnie, to bardzo dziękuję ZOOPLUS za możliwość współpracy.

Cieszę się, ze mogłam poznać bliżej funkcjonowanie sklepu, przekonać się o standardzie wykonania usługi, jakości produktów i szybkości realizacji. Nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń.

Dziękuję ZOOPLUS za współprace i myślę, że „do następnych zakupów”

Przypominam w tym miejscu, że ZOOPLUS bierze udział w Plebiscycie Top for Dog - głosowanie ruszyło!

 

 

ZOOPLUS
https://www.zooplus.pl/
https://www.facebook.com/zoopluspl/
https://www.instagram.com/zoopluspl/

 TOP FOR DOG 
https://www.topfordog.pl/

 

 

 





Drukuj   E-mail

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież